נתק מוחלט בין נתניהו לריבלין "מיצינו את הבדלי הדעות בינינו"

    ישראל פריי 1 Comment on נתק מוחלט בין נתניהו לריבלין "מיצינו את הבדלי הדעות בינינו"
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    לאחר שנשיא המדינה ראובן ריבלין מתח ביקורת על התנהלותו של נתניהו מול הממשל האמריקאי, שורר נתק מוחלט בין האישים. למרות הנוהג הקבוע, מזה כחודשיים לא קיימו האישים פגישת עידכון. על פי המקובל, נפגשים ראש הממשלה והנשיא אחת לחודש, כשבימי כהונתו של שמעון פרס, הקפיד נתניהו לפוגשו בתדירות גבוהה עוד יותר. הפגישה האחרונה של נתניהו וריבלין התקיימה ב-17 ביולי.

    בראיון שהעניק ריבלין לרזי ברקאי ואסף ליברמן בגלי צה"ל וישודר הבוקר, נשאל הנשיא על היחסים עם נתניהו והשיב: "אני רואה את ראש הממשלה באופן קבוע אחת לחודש, אבל בחודשיים האחרונים לא עלה בידינו להיפגש".

    בתשובה לשאלה מדוע לא נקבעה פגישה ביניהם, השיב הנשיא: "למה? כי לא קבענו פגישה בינינו. נדמה לי שמיצינו את הבדלי הדעות בינינו בכל מה שקשור לא לגבי הנושא האיראני, אלא לגבי היחסים שלנו עם המערכות הבינלאומיות. מיצינו את העניין הזה ועד אשר דברים יוסרו מסדר היום, כנראה שאנחנו לא צריכים להיפגש כי כל אחד עסוק באותם עניינים".

    יצויין, כי בין נתניהו לריבלין שוררת מתיחות רבת שנים. השניים, שהיו שותפים למפלגת הליכוד, ידעו עליות ומורדות רבות ביחסים האישיים ובקשרי העבודה. אחד מרגעי השפל ביחסיהם נרשם כשנתניהו לא מינה את ריבלין לקדנציה נוספת כיו"ר הכנסת, והעדיף את מקורבו יולי אדלשטיין. בבחירות לנשיאות פעל נתניהו לסכל את בחירתו של ריבלין. אחרי מינויו של ריבלין לנשיאות, סיכמו השניים להניח את נמחלוקות מאחריהם, ולפתוח ביחסים תקינים, סיכום שככל הנראה מתקשה להחזיק מעמד.



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      נקודת זכות לביבי, רובי הוא איש צבוע ומגעיל